#11 2018-10-11 22:00:46

Vladivlad
Потребител
Registered: 2009-12-08
Posts: 936

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа
Vladivlad писа
Xaoc писа

Не е точно така. Малко теория не е излишна.
Композитните материали са материали съставени от няколко други материала. В случая на стъкловлакна/кевлар/въглеродни нишки, преплетени тези нишки стават като плат. За да придадат коравина те трябва да са ориентирани по определен начин и за тази цел се поставят в твърда среда, в повечето случаи епоксидна смола. Можете да си го представите като тънък сандвич със въглеродните нишки по средата.
Подложен на вибрации този материал понякога се разслоява в зависимост от използваните материали и технологията по създаването на композита. Епоксидната смола старее и става по-крехка с времето. Звучи реалистично да се получи такова разслояване и/или отчупване на парчета от този слой, особено щом той е изключително тънък и корав. Всички материали се разрушават, когато са подложени на циклични малки натоварвания (далеч от пределните натоварвания водещи до счупване).

Теория, която не е подкрепена от практиката, си остава чисто и просто дъвка за ума.

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.


Do or do not. There is no try.
Yoda

Victas KM, FH: Yinhe Earth / BH: Friendship 802

Изключен

#12 2018-10-11 23:18:20

Vankata24
Потребител
Registered: 2008-12-27
Posts: 341

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Не мога да повярвам с какви неща си тормозите съзнанието. mellow

Изключен

#13 2018-10-12 11:32:56

Xaoc
Потребител
От София
Registered: 2018-07-09
Posts: 29

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Vladivlad писа
Xaoc писа
Vladivlad писа

Теория, която не е подкрепена от практиката, си остава чисто и просто дъвка за ума.

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.

Дразни те, че не си прав, че не разбираш или двете едновременно? Няма нужда да ми философстваш с фейсбук фразички. Ае нема нужда да ми отговаряш, то си личи що за утайка си.

Изключен

#14 2018-10-12 13:24:59

pevtimov
Потребител
Registered: 2006-03-01
Posts: 10

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

Като прочете човек нещо подобно, ще реши, че се е случило повече от веднъж ohmy  Дори може да реши, че се случва непрекъснато, а това не е вярно. И защо наистина си мислите, че между автомобил и хилка за тенис има нещо общо?

Изключен

#15 2018-10-12 15:36:26

Vladivlad
Потребител
Registered: 2009-12-08
Posts: 936

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа
Vladivlad писа
Xaoc писа

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.

Дразни те, че не си прав, че не разбираш или двете едновременно? Няма нужда да ми философстваш с фейсбук фразички. Ае нема нужда да ми отговаряш, то си личи що за утайка си.


Вече всички разбраха колко ти е умственият багаж. Няма нужда да продължаваш да се излагаш. С такива псевдо-теории, като твойте, можеш евентуално да впечатлиш някоя недоучила асистентка, но не и мислещи и знаещи хора.


Do or do not. There is no try.
Yoda

Victas KM, FH: Yinhe Earth / BH: Friendship 802

Изключен

#16 2018-10-13 10:49:13

Xaoc
Потребител
От София
Registered: 2018-07-09
Posts: 29

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Харесва ми начина ти на писане. Никакви факти, а твърдиш че си знаещ, мислещ индивид.

Сигурен съм, че си взел съпромата с 6тица. Сигурен съм, че си учил вибрационна динамика, че разбираш какво са естествени честоти, че разбираш какво е граница на умора и че дисертацията ти за докторска степен е на тема "Топологична оптимизация спрямо хармоничен възбудител".

Направо като те видя следващия път ще те почерпя, толкова ерудиран тип рядко се среща!

Прост народ, слаба държава!

Изключен

Board footer

Powered by FluxBB