#11 2018-10-11 22:00:46

Vladivlad
Потребител
Registered: 2009-12-08
Posts: 949

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа
Vladivlad писа
Xaoc писа

Не е точно така. Малко теория не е излишна.
Композитните материали са материали съставени от няколко други материала. В случая на стъкловлакна/кевлар/въглеродни нишки, преплетени тези нишки стават като плат. За да придадат коравина те трябва да са ориентирани по определен начин и за тази цел се поставят в твърда среда, в повечето случаи епоксидна смола. Можете да си го представите като тънък сандвич със въглеродните нишки по средата.
Подложен на вибрации този материал понякога се разслоява в зависимост от използваните материали и технологията по създаването на композита. Епоксидната смола старее и става по-крехка с времето. Звучи реалистично да се получи такова разслояване и/или отчупване на парчета от този слой, особено щом той е изключително тънък и корав. Всички материали се разрушават, когато са подложени на циклични малки натоварвания (далеч от пределните натоварвания водещи до счупване).

Теория, която не е подкрепена от практиката, си остава чисто и просто дъвка за ума.

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.


Do or do not. There is no try.
Yoda

Victas KM, FH: Yinhe Earth / BH: Spinlord Degu II

Изключен

#12 2018-10-11 23:18:20

Vankata24
Потребител
Registered: 2008-12-27
Posts: 341

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Не мога да повярвам с какви неща си тормозите съзнанието. mellow

Изключен

#13 2018-10-12 11:32:56

Xaoc
Потребител
От София
Registered: 2018-07-09
Posts: 29

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Vladivlad писа
Xaoc писа
Vladivlad писа

Теория, която не е подкрепена от практиката, си остава чисто и просто дъвка за ума.

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.

Дразни те, че не си прав, че не разбираш или двете едновременно? Няма нужда да ми философстваш с фейсбук фразички. Ае нема нужда да ми отговаряш, то си личи що за утайка си.

Изключен

#14 2018-10-12 13:24:59

pevtimov
Потребител
Registered: 2006-03-01
Posts: 12

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

Като прочете човек нещо подобно, ще реши, че се е случило повече от веднъж ohmy  Дори може да реши, че се случва непрекъснато, а това не е вярно. И защо наистина си мислите, че между автомобил и хилка за тенис има нещо общо?

Изключен

#15 2018-10-12 15:36:26

Vladivlad
Потребител
Registered: 2009-12-08
Posts: 949

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Xaoc писа
Vladivlad писа
Xaoc писа

Ти ако не си виждал сцепен карбон от вибрации, аз съм. Фейсбук фразичките ги пиши в тефтеря.

И за да не съм голословен - карбонов еърбокс на двигател - проектиран е да осигурява пулсации на въздуха, за да осигурява т.нар ram-air ефект. Постига се при определено съотношение дължина/диаметър на рънърите при определени обороти (цикличност). Пулсацията на входящия във ДВГ въздух какво е - фронт високо налягане следван от фронт ниско налягане. Налягането е като звука - разпространява се на вълни (който не е виждал експлозия от бомба да отвори ютюб). Тези циклични промени в налягането и съответно в посоката на натоварване на стените на еърбокса бяха предизвикали отчупване на парчета от смолата в критичните региони - където има преход във формата/конктакт с друг детайл. Съответно парчетата бяха попаднали в горивната камера и мотора беше помлял клапаните, щото те не са могли да се затворят.

ДВГ двигателите и натоварванията в тях нЕмат нищо общо с дърветата за тенис на маса. Няма нужда да се правиш тук на много учен и умен. То си личи.

Дразни те, че не си прав, че не разбираш или двете едновременно? Няма нужда да ми философстваш с фейсбук фразички. Ае нема нужда да ми отговаряш, то си личи що за утайка си.


Вече всички разбраха колко ти е умственият багаж. Няма нужда да продължаваш да се излагаш. С такива псевдо-теории, като твойте, можеш евентуално да впечатлиш някоя недоучила асистентка, но не и мислещи и знаещи хора.


Do or do not. There is no try.
Yoda

Victas KM, FH: Yinhe Earth / BH: Spinlord Degu II

Изключен

#16 2018-10-13 10:49:13

Xaoc
Потребител
От София
Registered: 2018-07-09
Posts: 29

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Харесва ми начина ти на писане. Никакви факти, а твърдиш че си знаещ, мислещ индивид.

Сигурен съм, че си взел съпромата с 6тица. Сигурен съм, че си учил вибрационна динамика, че разбираш какво са естествени честоти, че разбираш какво е граница на умора и че дисертацията ти за докторска степен е на тема "Топологична оптимизация спрямо хармоничен възбудител".

Направо като те видя следващия път ще те почерпя, толкова ерудиран тип рядко се среща!

Прост народ, слаба държава!

Изключен

#17 2018-11-16 15:24:59

the_shooter
Потребител
От Варна
Registered: 2011-03-06
Posts: 231

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Последно да продавам ли спирита, докато не е остарял съвсем ......? huh


Според мен тази тема е пусната с цел да срине цената на карбоновите дървета....


TBS / Yasaka Rakza 7 Soft
Mizuno Fortius FT/ Tibhar GRIP S Europe 2,1

Изключен

#18 2018-11-17 09:59:49

asse
Потребител
От Sofia
Registered: 2013-06-28
Posts: 265

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Млад състезател се оплака, че Вискарията му вече не е същата както преди, като нова, та затова е и темата. Казва че има разлика  и че тоя я усеща. Обяснението му беше, че мрежичката на карбоновия слой вече не е същата и той усеща къде силата на удара е по-слаба по главата на дървото и че има разлика по площта на дървото в зависимост от това къде попада топчето.


Killerspin Kido 7z
BTY T05
BTY T05

Изключен

#19 2018-11-19 16:36:29

bonchef
Потребител
Registered: 2011-12-01
Posts: 615

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

Сигурно е прочел темата. Има лесно, купува се нова такава. Виж вече и при новата ако на влизат ударите лошооо.............

Изключен

#20 2018-11-19 23:24:18

Galin
Потребител
От Варна
Registered: 2018-09-24
Posts: 13

Re: Относно карбоновия слой на Маркови дървета

bonchef писа

Сигурно е прочел темата. Има лесно, купува се нова такава. Виж вече и при новата ако на влизат ударите лошооо.............

Аз може би най-малко имам право да коментирам, но твоят коментар ми хареса!

Последно редактирано от Galin (2018-11-19 23:24:51)


Blade: VISCARIA FL
FOREHAND: TENERGY 05 Red
BACKHAND: TENERGY 05 Black

Изключен

Board footer

Powered by FluxBB